Tuesday, June 3

Bukan aku sorang -siri1




well, for self defense ini bukan malas. ini salah satu senaman kaki -,,-"" HAHAHA

14 comments:

Aimie Mokhtars said...

hahaha shada kita serupa haha

well..senaman kaki yang sangat bagus ^_^

cEro said...

Aku pulak, kalau baling dari jauh tak masuk tong sampah, tapi jatuh dekat dgn tong sampah, itu dah dikira berjaya.
#Pemalas #BanyakAlasan

plain83 said...

hahahah, selalu gak la aku buat kat rumah... dan setiap kali aku pick up trash dengan kaki dan masukkan ke dalam tong sampah, aku rasa seperti seekor orang utan... wahkakaa~

Mazni Munawar said...

hehe sama. tpi kena tanggal kasut dgn stokin dulu baru boleh buat camtu.

misz sheyla said...

same la kite..hahaha

Gadis Misteri said...

eh.. sama. hehe..

Galah Panjang said...

haha bapak pemalas kamu..kalau aku, aku tinggal je kat situ wakakaka

shada wentz said...

haha bahagianya ramai juga geng aku ni ;p

high5 semuaaa

Anonymous said...

memerlukan teknik ibujari kaki yang jitu tu!

#kartunster

Aujinz said...

samalah sama... koh koh koh

aswadz said...

hehehe... pernah buat gak. malas nak tunduk punya pasal.

eita said...

akak pun sama...hahahahah

Yousof Ngadi said...

Senaman kaki dan senaman jari. *ibu jari kaki kanan diangkat

Keri Ikhwan said...

bukan setakat sampah, baju atau tuala yg jatuh pun bleh ambik pakai kaki.
bagus utk elakkan terseliuh tulang blakang time menunduk.