Sunday, June 8

Bukan aku sorang -siri 2


hehehehe ini bukan malas..... ini salah satu cara nak ajar budak-budak untuk belajar mendengar arahan ;p puiiii

13 comments:

misz sheyla said...

kihkih...same la kite...klau yg dah besar tu mls sikit nk tolong...kena bg arahan pd yg kecik2

Prince of Noob said...

bila adik dah besar -
kakak: adik tolong amik remote
adik: akak amik la sendiri, sendiri ada tangan dan kaki

zaman kegemilangan sudah berakhir... T_T

Yousof Ngadi said...

Amboui.. Betul, ini adalah cara untuk ajar budak² belajar dengar arahan disamping memberatkan punggung si pemberi arahan.

Oh ye, bukan kau sorang.

hehehe

Alyani Matshah said...

kesian kat budak tu... kena buli.. haha

Nurin Farhanah said...

heheheh,,samalah
kadang-kadang saja-saja suruh diorang sikatkan rambut

^^

plain83 said...

hahahah, aku tak buat mcm nih, aku rajin *puiii~ ;p

The Sharkox said...

k

cEro said...

Hahaha...
masa kecik2 laa nak amik kesempatan...
dan besaq sikit nanti diorg dah pandaii melawan...heheheh

Mime MF said...

eh2 mcm penah buat je..hehe:P

Aujinz said...

pandai betei dia ambik kesempatan..
kalau dengan Mem Kecik, aku kena ambik sendiri.. kakakaka

shada wentz said...

ahahaha like a boss sungguh ;p

Shida Radzuan said...

hahaaa..ank2 buah kak shida selalu kena..smpai depa kata "asyik2 suruh org jer" hahaaa..sadisss :p

Keri Ikhwan said...

cuba la eksesais sket. takyah la susah2 makan produk nak kuruskan badan