Sunday, January 12

stress therapy



hehehe tak salah pun cuba ye dak? lagi maklumat kat sini :)
http://www.theenergytherapycentre.co.uk/tapping-points.htm

15 comments:

Ezy Loy said...

mcm best je..
nk cuba nk cuba..
haha

Keri Ikhwan said...

pernah bljr time kursus. tapi ayat tukar sket.
sebutkan sakit apa. pastu ucap Ya Allah aku redha aku pasrah. Aku bersyukur atas tiap ujian-Mu.
pastu ketuk2.

Hilang stress sebab member2 asyik dok gelak je time ketuk2 tu haha

ZWAN SABRI said...

Nak cuba la nanti.. kot2 menjadi.. hihi

Aujinz said...

errrr... macam pelik jer.. macam pelik jer...

Ruzanna Rahman ~♥ said...

Owh~ menarik! bolehla sy try kat klien2 sy kelak..thnx~

Ruzanna Rahman ~♥ said...

wow! blhla sy try kat klien sy kelak...thnx~~

shada wentz said...

keri: wahhh kalau selitkan ayat alquran lg best kan ;D

plain83 said...

err... mcm freaky jer, heheh...

cEro said...

Macam pelik, tp bila buat mmg terasa lainnya...

Tp jgn buat waktu tgh org ada di sekeliling....Buruk padahnya...
*sebab aku dah terkena...hahaha*

zuhdi sanusi said...

haha., aku tgh bayangkan klu aku buat sume ni.,

zuhdi sanusi said...

haha., aku tgh bayangkan klu aku buat sume ni.,

Shida Radzuan said...

terbaik hehee :)

shada wentz said...

ahahaha try la! ><""

Akeyla Azmi said...

alhamdulillah :D
qila makin tenang hiks

Kenari Putih said...

saya dah buat, hasilya saya sendawa... hihihi.. maksudnya.. saya rasa sedikit tenang... hihi