Sunday, December 29

skrin hp



ahaha -,,-" aku takmau komen lebih ah. hangpa pernah dak?

18 comments:

Anonymous said...

maaf..aku tak pernah sebab aku ketawa menghadap muka member..

mungkin kat muka member tu yang ada..

kehkehkeh

#kartunster

Akeyla Azmi said...

allah :OOO
pernah sangat hhahahahaha
dekat mana mana hihihi malu je hihi

zacky786 said...

haha ~ byk kali..
kdang2 cheq penyebab jd cmni ~

Wahidah BME said...

Hahaha. Prnh2. Diam jela lap 'aiq' tu pkai tisuu. Kreatif bgus2..

shada wentz said...

haha kuang asam kartunster. kesian kawan hang ;p

sbb skrin hp obvious sgt. kalau sembur tempat lain tak la nmpak >< kekekeke

Nurul Farahizzati said...

"eh, nak hujan ni.."
"air aircond ni menitik2 la.." lol..

Anne Nurain said...

hahaha.. nasib baik tak pernah terjadi..

cEro said...

Aku tak pernah jadi...

..sebab...

AKU TAKDAK KAWAN!

*depresi di penjuru bilik*

miZz_nizZ said...

hahahahha..mmg A la lawak ni.realiti beb.

• d afa • said...

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!

Aujinz said...

hahahhaa.. pernah.. tapi masa sengsorang laaa.. sebab aku jarang kongsi tengok henpon dengan member.. koh koh koh

plain83 said...

Tudia aih, tak pernah pulak jd kat aku... mebi sbb aku style gelak sopan kot... lulz

btw, Selamat Tahun Baru 2014! Akemashite Omedeto Gozaimasu~ ;3

Keri Ikhwan said...

macam pernah je...
*kerut2 dahi try ingat balik

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

belum lg bersin mahu kelam masa depan hp tu

Noorizal Ramly said...

Assalammualaikum.

Pernah jadi bila bercerita ngan super semangat. Lepas tu dua dua senyap. Pakat cover. Hahaha.

Selamat tahun baru 2014

Elvy Nellysha said...

kih2 ... happy sangat kannn ~~~

zuhdi sanusi said...

hahaha., leh tempias plak eik., hnpon xprnah lg tp screen monitor ader la.,

Cik TeN10 said...

hahahahaha. kena pakai screen protector yg bleh serap air plak la lepas ni. kikiki