Wednesday, December 11

Uban


hmmm ni kalau kes takda anak pun ada uban dah apa cerita pulak? sapa tau? haaa

haha mak dia terapung. haha hahaha hahahaha hahahaha hahaha hahahaha! 
*aku lupa nak lukeh kerusi, tak terperasan* (=oo="")

22 comments:

AFINA said...

haha . kelakar .

Ayue Idris said...

wahh..lukis sndri ea? pndainye..

Cik Diana said...

kata lainnya, hidup ibarat rOda. sentiasa berpusing. keadaan yang berpusing. hehe

plain83 said...

hahahah boleh pulak hg lupa bubuh kerusi noh...

Tasneem said...

haha lawak laa shada. kalau shada tah habaq, tasneem pun tak perasan yang mak dia tak dak kerusi. hehe :D

Anonymous said...

mungkin mak dia buat senaman kekuda..sebab tu tak disediakan kerusi:)

btw, kalau rambut gugur macam mana pulak?

#kartunster

Cik Bib said...

HAHA...bukan mak dia terapung la. mak dia duk bawah je tu. ececeh...

♥ p a a n i ♥ said...

hehhe xperasan pun xde kerusi...awk tulis bru perasan...xpe..anggap dia duk ataih lantai ja...kiki

cEro said...

Bila ko cakap mak dia terapung baru aku perasan...
Kalo ko tak bgtau,tak perasan pon...hahaha

shada wentz said...

haha malas edit kerusi. biarlah ><

kalau rambut gugur maksudnyaaaaaaaa..... haaaaaa haha taktauu!

Anonymous said...

peliklah..aku 2,3 kali komen kat sini tapi tak pernah keluar..komen aku masuk spam ke hape eh..

btw,kalau rambut gugur tu tanda apa pulak ya..

#kartunster

shada wentz said...

eh aku approve je. napa tak appear pulakk ;O

Cik Pensil said...

betul ke macam tu?

Cik Pensil said...

untunglah kan orang yang takda uban. tapi uban ni kita boleh elak dari muda2 ni.

Shida Radzuan said...

ermm.. bagus cerita mcm ni blh bt ank2 ksedaran tp kalo ank2 dh tlebih bjak cara dia bfikir jd la mcm tu hehee.. :)

abez said...

comel....kena ajar yang baik2 kat kanak - kanak..kan? :)

http://nurabez.blogspot.com/
singgah dan follow sini.. :)

Azwar Syuhada said...

tak perasan plak tiada kerusi.. xD

shada wentz said...

thanks! hihi :D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

hahahah kena da mama dia....

Badrina Badrul said...

ihhihik funny XD

Fizi Zaidi said...

ahaks^^...angap je mak dia tgh duk mencankung..hik3

Wahidah BME said...

Haa tipu lg anak. Kan dh kenaa. Hik3 :D