Sunday, December 15

MPML




ni lah sebab aku naik berat cuti ni. inilah. kalau buang makanan esoknya mesti menyesal tak makan. haihh. 


20 comments:

Nini Hanini said...

senasib la kita cik shada oii..hehe

.:: Ibnu Fuad ::. said...

alasannnnn~ xde pilihan lain konon. mulut kata xnak, perut kat, mai2..boleh lagi ni. haha

.:: Ibnu Fuad ::. said...

alasaannnn.. mulut kata xnak, perut kata mai2, boleh lagi ni. hahaha

plain83 said...

oh aku takkan mengalah dalam situasi mcm ini, aku akan bagi peti ais je yg makan :D

Anonymous said...

kalau lelaki paling suka mpml ni..

#kartunster

Aujinz said...

kita serupaaaaaa...

shada wentz said...

ahaha seronok lah ada geng.

most laki mmg suka. tak pun tunggu je kita tak habis makan, dia bantai la time tu. haha

miranadia said...


sama la kita!

cEro said...

Waaahhh!!!
Aku ingat aku je yg kena macam ni...
Rupanya ada jugak mcam aku..

Kita patut buat pakatan MPML.
Tubuh parti, tawan dunia...

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

Nur Imani said...

cantiknyeee. guna apa ni?

singgah sini jom: http://thirahradzi.blogspot.com/

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kalau saya, makanan anak yg tak abis sy yg abiskan, bayangkan kalau ada 10 anak, berapa kg makanan yg perlu da habiskan

adrianna syaz said...

Hoho..geng2 ^_^

Anne Nurain said...

kalau makanan tu makanan peberet, kenyang2 pun sanggup jadi MPML.. hehe..

The Sharkox said...

Jadah....
Aku dulu panggil member aku tong sampah saja...


Engko sampai tahap Lori Sampah Majlis Bandaran, lagi teruk.

Haryz Khairuddin said...

senasib gak kita. alasannya, "badan kau kurus, makan banyak pon x naik." T.T

aku sokong tubuhkan parti MPML kalau camni..hohoho~

Haryz Khairuddin said...

senasib gak kita. alasannya, "badan kau kurus, makan banyak pon x naik." T.T

aku sokong tubuhkan parti MPML kalau camni..hohoho~

syakey said...

aku lah tu T__T

sayang weh nak buang. gigih makan bagi habis. orang punya pun T__T

Fizi Zaidi said...

ada juga member sorang yang cam nih..heeh

Wahidah BME said...

Sama la ! Tp xpa, InsyaAllah ada rezeki Allah beri pd kte. Rmai org kata termasuk kwn2 akk, sapa yg salu abiskan mknn terakhir dia bakal dpt pasangan yg soleh/solehah. Wallahu'alam. Akak rasa ya ^^