Monday, December 23

Jejak langkah



ahahaha. ini buat aku teringat masa kecik-kecik dulu duk ingat punch kertas tu game. sebab belakang tempat sampah tu dia ada macam bentuk maze -,,-" huhu noob


14 comments:

Nurul Farahizzati said...

hahaha.. ni mesti parents suka mkn mcd :D

plain83 said...

oh lulz...

cEro said...

Bila baca psal punch kertas ko tu, aku teringat kecik2 dulu aku punch surat kabo pastu bukak bekas smpah tu main susun-susun balik dlm kertas surat kabo yg berlubang...

Sekali kena tiup angin....

qarr jalil said...

haha.. comel je.. :P

K2r~90 said...

zaman skrg kecik2 dah bg mkn mcd ..

shada wentz said...

ahaha cero! gila tabah punya permainan :O

Aujinz said...

kakakaka.. salah konsep plak dah

Cik Bib said...

HAHA...igt boleh la cita2 jadi doktor. aleh-aleh mekdi peginyer..
sabor je ler.

Cik TeN10 said...

hahaha.baru dok syok anak nak jadi doktor kan..

Cik TeN10 said...

hahaha.baru dok syok anak nak jadi doktor kan..

Anonymous said...

bgusnya..kecik kecik dah ada cita-cita segera..kehkehkeh

#kartunster

Fatin Hazwani said...

haha kelakarlah :)

Anne Nurain said...

haha.. comel laa..

aii ♥ said...

haha. comey nye . :))