Friday, December 20

berita baik



dengan itu, 3 saat kebahagiaan dia musnah begitu sahaja. wuu

26 comments:

plain83 said...

wahkakakaka... mcm dah bleh agak twist dia cenggitu ;p

syakey said...

mentua sebumbung, pengsannnnn

Shafiq Hashim said...

Hahaha Sweet...

shafiqhashim.blogspot.com

Anne Nurain said...

hahaha hampehh..
kesian si suami, mengharap sangat nak anak.. hehe

Anonymous said...

fuh, terbaik punya double meaning bini bero tu..

#kartunster

Aujinz said...

kah kah kah.. potong stim betei

Puan Ezy said...

lain pulak mksud org ketiga 2.. haha,.
kesian si suami..

Mime MF said...

haha adeiii suami kena troll..

Danial Jaafar said...

Terkenaaa!

caera puttih said...

Ahahakk . sentap laki dye .

Anis Farhana said...

hahaha. sian diaaa >.<

shada wentz said...

heheheheheheheheheheheheheh ;p

Akeyla Azmi said...

hahahahahahahahahaahahah kesiannya suami dia!!!!
hancussss ranapp :p hehehhee

thumbs up shada!!!! :D

zahrenn na said...

haha...comel!!!

ikhwan yusuff said...

banyak maksud org ke-3 tu...

Fizi Zaidi said...

kesian si suami..hehehe

ezyra daniel said...

salah faham tu dah biasa sgt hehe...

cEro said...

Mujur tak sujud syukur buat kenduri kesyukuran dan doa selamat segala bagai...hehehe

Faarihin said...

hahaha.. harapan sang suami musnah lagi?

shada wentz said...

smbil lukis pun aku duk rasa kesian kat somi tu.ehehuu

Fatin Hazwani said...

haha hancur harapan suami :p tapi comel lah shada lukis :D

qarr jalil said...

haha. sian suami..

Dea Day said...

Bini; Abang, kita bakal dapat orang ketiga dalam rumah ni..

Laki; Betul Ke? Ya Allah gembiranya abang. Dah lama sangat kita hidup berdua. Semoga kehadiran orang baru ni akan beri sinar dalam hidup kita..

Cepat-cepat tukar baju melayu

Bini: Eh, abang kenapa tukar baju ni?

Laki: Nak pegi nikah dengan orang ketiga la.. Trimas sayang sebab ijinkan abang tambah lagi satu. Awak dapat madu. Yeah!

(Senjata makan tuan)

Fizfai said...

adeh suami kena tipu hidup2

imie fatiema said...

hehe comel je

Nurina Izzati said...

menarik!!