Friday, December 20

berita baik



dengan itu, 3 saat kebahagiaan dia musnah begitu sahaja. wuu

26 comments:

plain83 said...

wahkakakaka... mcm dah bleh agak twist dia cenggitu ;p

syakirahmn said...

mentua sebumbung, pengsannnnn

Shafiq Hashim said...

Hahaha Sweet...

shafiqhashim.blogspot.com

Unknown said...

hahaha hampehh..
kesian si suami, mengharap sangat nak anak.. hehe

Anonymous said...

fuh, terbaik punya double meaning bini bero tu..

#kartunster

Aujinz said...

kah kah kah.. potong stim betei

ezy.xixii said...

lain pulak mksud org ketiga 2.. haha,.
kesian si suami..

Mime MF said...

haha adeiii suami kena troll..

DoJef said...

Terkenaaa!

caera puttih said...

Ahahakk . sentap laki dye .

Anis Farhana said...

hahaha. sian diaaa >.<

shada wentz said...

heheheheheheheheheheheheheh ;p

Aqilah Azmi said...

hahahahahahahahahaahahah kesiannya suami dia!!!!
hancussss ranapp :p hehehhee

thumbs up shada!!!! :D

Mie said...

haha...comel!!!

Jejari Menaip said...

banyak maksud org ke-3 tu...

Unknown said...

kesian si suami..hehehe

ezyra taharin said...

salah faham tu dah biasa sgt hehe...

cEro said...

Mujur tak sujud syukur buat kenduri kesyukuran dan doa selamat segala bagai...hehehe

Faarihin Talip said...

hahaha.. harapan sang suami musnah lagi?

shada wentz said...

smbil lukis pun aku duk rasa kesian kat somi tu.ehehuu

Kak Wani said...

haha hancur harapan suami :p tapi comel lah shada lukis :D

Unknown said...

haha. sian suami..

deaday said...

Bini; Abang, kita bakal dapat orang ketiga dalam rumah ni..

Laki; Betul Ke? Ya Allah gembiranya abang. Dah lama sangat kita hidup berdua. Semoga kehadiran orang baru ni akan beri sinar dalam hidup kita..

Cepat-cepat tukar baju melayu

Bini: Eh, abang kenapa tukar baju ni?

Laki: Nak pegi nikah dengan orang ketiga la.. Trimas sayang sebab ijinkan abang tambah lagi satu. Awak dapat madu. Yeah!

(Senjata makan tuan)

Fizfai said...

adeh suami kena tipu hidup2

Unknown said...

hehe comel je

Nurina Izzati said...

menarik!!