Monday, November 18

Penyelesaian terbaik


Al kisah pada suatu hari pak pandir dan anaknya pergi mengembara dan membawa seekor anak kuda.


yang ending tu ja yang aku boleh kira penyelesaian terbaik dia. hoho -,,-"

ni versi melayu dan versi pak pandir dari gambar bawah ni. 


thanks weh baca :)

10 comments:

agent platypus said...

penyelesaian terbaik...stapler ja mulut minah kepoh tu...

Anne Nurain said...

ending atas tu memang terbaik la.. terus speechless.. haha..

tu la orang kita, ada je yang tak betul.. semua nak di komplen.. hehe

Emi Amira said...

sampai esok pn tak hbs klu ikut gmbr yg bwh tu

Danial Jaafar said...

hahaha, memang. kalau dilayan selalu boleh gila.

Zinedine Zaiddin said...

Bukan, penyelesaian dia patutnya suh keldai tu tendang minah kepoh tu!

cEro said...

Sebab tu orang kata,
'You will know how amazing life is after you stop giving sh!ts about what people think'.

Mek Onie said...

semua tak kenakan,hahaha...hai shadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,lama sangat tak kesini oh

Umi Nazrah said...

salam singgah. penyelesaian terbaik, jangan dengar sangat cakap orang ni. kalau dengar cakap orang, kita jugak yang merana. keldai jugak yang bahagia. heheehehheee

plain83 said...

hahah, amik kau si kepoh, tak terkata last kali XD

Tempat Ping Blog said...

minah kepoh said --> gilo gi angkat keldai ,.. haha

perangai ni memang ade pade setiap manusia,.. ni jugak suatu tanda dengki manusia..

orang melayupun rajin amalkan sifat ni.. so memang tak rase jangkal la.. ini perkara biase :)

maju..? memang takkan maju bila ngutuk dan penerima kutuk' orang yang macam ni..

Solutionnye.? omputeh kate, "so, solutionnye ignore je".. :3