Saturday, November 30

Parking


aku dah tak terbilang dah terkena. 

owner-owner kancil kaki troll rupanya. hehe ;p

24 comments:

Maisarah Aisya said...

selalu kene kot . ahahaha . pandai kancil tu sembunyi

ima salsuzaima said...

haha..lambat pickup sikit nk faham.tapi betul la.slalu trjadi ni..hihi

Keri Ikhwan said...

biasa kena macam tu... dan biasa kenakan orang macam tu hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

macam hampeh.. memg macam lempeng.. hahaha.. selalu gak kena

Teena Tna said...

Hahaha, betul3

The Sharkox said...

Disinilah munculnya teka teki kat mana kancilboleh bertukar jadi khinzir

The Sharkox said...

Disinilah munculnya teka teki kat mana kancilboleh bertukar jadi khinzir

athiqi ariff said...

haha...betul2..beberapa kali terkena camni

Mime MF said...

Haha selalu kena la kes cenggini...-_-

mastura mazlan said...

haha.. sama la aku pun pernah kena macam ni..

yen(toka ziizokukuto) said...

kancil owner <<<<< huhuhu sory ye korang hehehe ,,,btw,,salam kenal,,nice blog :),,done follow

plain83 said...

no.plate dia... kah 888 = kah *888... mmg troller sejati kah kah kah kah kah XD

cEro said...

Kancil, kelisa, viva.
memang dah banyak kali dah kereta2 ni memusnahkan harapan byk pencari parking kosong...

Tempat Ping Blog said...

wakaka.. itu lawak..

Afiqah Adzan said...

Haha kecik molek je kancil tu sampai tak perasan

Aujinz said...


aku pun selalu kena.. kita senasib.. kah kah kah...

http://aujinz.blogspot.com/2012/11/eyeonmalaysia-7-k-car.html

Anne Nurain said...

haha.. kancil memang suka troll keta lain.. hehe

Mommy Pinky said...

Haha, selalu kena sebab dlm kereta selalu tlg usha juga carikan parking. Pastu jerit2 kat hubby, situ kosong! Haha. Sekali ada kancil -_- "

shada wentz said...

ehehe thanks semua komen ;p

Anonymous said...

nampaknya aku selalu mengenakan orang lah...kena berlatih lagi skill parking biar bumper depan seinci dengan divider jalan...hahaha

kueh

Azwar Syuhada said...

situasi ni selalu kena kot..hahaah xD

the malay male said...

kelisa viva pun kaki troll gak..haha

Zinedine Zaiddin said...

Nombor plate kereta ituuu

KAH 888

Macam harem. Macam kah kah kah x888. hahahahaha

From: Bila Karipap Boleh Bercakap

YaNg AyEsHa said...

mmg betul..selalu kena..huhu..dorg masuk parking ke dalam sgat..selalu tertipu..huhu