Monday, February 11

Salah Paham



 

aku takot lipas sebab lipas suka kejar. tapi aku harap ni kebenarannya (-,-")

15 comments:

amirnawawi said...

Pijak jer kasi mampus..haha3. kekadang geli gak ngan lipas nih..

Shahada Fauzi said...

hahahaha..samalah! takot lipas kejar jugak..boleh menjerit histeria kalau lipas kejar..:P

||Sis aLeaSaRa|| said...

hahahaha cute je doodle tu.saya takut kalau dia terbang je huhu ^^

Kebahagiaan Hidupku said...

haaa...lipas memang menggelikan..semakin gertak, semakin dekat...husnuzon la ni yer, hehe

ati shariffuddin said...

paling seram bila dia start terbang.... haishhh~

shada wentz said...

Alhamdulillah dan lama aku tak jumpa lipas terbang. syukur ;p mudah2an tak jumpak dah smpai bila2.hahaha

fiza nurani said...

hahaha.. bela terus laaaa , bawak masuk tidoq...

FarhanahAdzlan said...

bila dah tak suka memang nak dekat pon tak bolehh hehe

nur emilya said...

Saya geli katakk. Haha.

plain83 said...

lipas mmg berkenan sungguh nak panjat kaki manusia....

merahitujambu said...

lagi tkt lagi dia kejar..ahahha...amik kasut pijak setel masalah

Fatihah said...

saya dengan lipas ni kawan baik sebenarnya. lol. haha :p

Nora Karim said...

eeiii geli lipas... huhuh

Yousof said...

Lipas kan comel, apa nak takut??







;D

enchik skudap skudip said...

hehe , kasi smackdown itu lipas . neway , ak takut kucing . hehe