Thursday, January 31

Harapan~ harapan menjadi layu~






since aku suka tengok drama, tergerak la satu pemikiran. jadi sini aku list benda yang aku rasa banyak jadi kat drama, tapi haghom aku tak pernah nampak / 0.01% chance jadi kat dunia sebenar :3

situasi satu


aksi menari ala-ala bollywood kat taman ataupun padang ataupun jalan raya ataupun tempat lapang ataupun dimana jua selagi boleh -,,-"
 


situasi dua

babak-babak bertembung.pui! ;p

situasi tiga

babak ni banyak sangat wey. aksi mengejar & mencari kat airport.


 situasi empat

lif pun senang je kan nak rosak. timing terbaik pulak tu :3


situasi lima
tertukar barang
  dramatis gittew >< kan?

*harapan je laa nak ada kisah hidup mcm drama ni* hihi

17 comments:

Aujinz said...

oiiihh.. yang berlanggo tue ade laa.. ade.. tapi buat buat langgo laa.. koh koh koh

Cik TeN10 said...

betoi3 !.. kdg2 tu babak yg sgguh menggelikan jantung smpai senak perut gelak pon ada.. drama.. ohh drama.. hahahah

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kisah yg selalu ada dlm dram k-pop n mlaysia n hindustan..hohhoohho

FarhanahAdzlan said...

biasalahh tuu drama melayu laa slalu camni hahaha yg situasi lima tu mcam citer setia hujung nyawa pulak hehe :)

||Sis aLeaSaRa|| said...

wah tgk tjk entri trs berdesup ke sini.br smlm dload lagu ni best ^^

yelah kdg2 bsn tgk drama mlyu,dh tau lps ni apa jadi,lps tu apa jd.scene yg kt ats tu semua diulg2 pd kbykn drama :(

#terbaiklah lukisan sis...suka2!

shada wentz said...

haha naseb baek ak tak terlekat tgk drama melayu, kalau tak lagi jem gamaknye ;p

tomatokering said...

ini semua poyo!! wkwkwkwk

Kebahagiaan Hidupku said...

lif, berlanggar tu k-drama tu...he

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kan . memang selalu nampak babak yg macam tu dalam drama . hihi :)

Qarr Jalil said...

haha..menarik..btul gak tu..

keri ikhwan said...

Tertukar selipar kt mesjid pernahla... Haha
Yg bertembung tu biasa kt melesia trjadi kt jln raya je. Eksiden. Yg menari tu atas pentas je

Norazlin Nordin said...

yg tetuka beg tu agak pelik, sebab beg dok sebelah je pon. :/

Norazlin Nordin said...

yg tetuka beg tu agak pelik, sebab beg dok sebelah je pon. :/

IZDIFAH said...

menarik menarik menarik

Nazrul Ashraff said...

agree much!!!!!!! hahaha. but the drama will be the drama forever and ever. :P

nazha anua said...

drama korea dengan indon kalau tak ada kebetulan memang tak sah..

MSS said...

banyak sangat tengok tv ni..drama lebih..haha