Saturday, October 27

i always find this disturbing



please dont say i was the only one noticing this. haha. takot ah! :)

12 comments:

Aujinz said...

kah kah kah... ha'ah.. dia kena agah dengan kembar dia.. XD

Nora Karim said...

huhuh seram....!!

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahaha...perasan apa pulak tu shada?

nana pon tengah pikir nih..haha

NuRul~ said...

Scary jugak kadang2. tapi buat tak tau je. Hahaha. :D

Haris Khairuddin said...

that's make me creepy as well.. coz kids really can see things that we can't. ;]

Kepala Manchis said...

jeng jeng jeng...kakakka

Kepala Manchis said...

kau sergah je balik baby tu.. kau gelak la lagi kuat dari dia gelak. kahkahkah

syakey said...

ala. dia gelak2 bahagia. biasalah baby. bukan nampak hantu aih hahah

anamizu kaito said...

hayuttttttttttttt ~ hehe

Yousof said...

Kawan dia tengah ajak bergurau tu.. Lain kali kalau taknak rasa takut, buat²lah join gelaks sekali ok! ;)

Shahada Fauzi said...

cuba gelak sama2 dengan dia..:P

khan shahzada said...

its normal for the kids... akak as a mother dah selalu mengalami... kalau gelak boleh tahan lagik.. sekali rehanna menangis sambil tengok straight kat satu tempat aje... terasa kembang kepala.huhuhu.. tapi buat derkkk aje...