Monday, October 29

Kemeja

Nak dijadikan cerita, pada suatu hari yang indah aku pergi ke kompleks membeli belah. tiba-tiba aku terserempak dengan sorang lelaki, pakai baju kemeja (sebijik/seketul/sejenama) sama dengan aku. awek dia memandang aku sambil gelak-gelak. sebagai seorang yang pemalu tahap 198, aku rasa macam nak bukak baju tu kat situ jugak. namun apakan dia, dikhuatiri nanti aku di cop gila! jadi aku cuba elak dari bertembung dengan dia, aku rasa dia pun turut sama mengelak. (kami konon buatbuat tak perasan) padahal memang dah tau masing-masing dah terpandang. apa-apa pun sampai sekarang aku dah tak berani lagi nak pakai kemeja tu. begitulah ceritanya. tammat.

pengajaran: kalau nak beli kemeja PDI pikir 120 kali dulu.haha

14 comments:

shafiq said...

Hahahahahaha...
Saya pun pnah terjadi mcm tu, sampai trauma nk pkai baju tu..

http://shafiqhashim.blogspot.com/2012/10/episod-sedih-cuti-di-lapangan-terbang.html

♥ Nana BamBam ♥ said...

haha . boleh pualk macam tu. kalau pempuan xpe la sangat tersama baju tapi kalau lelaki yang pakai baju sama ngan kita, alamakkkk..malu laa..
:D

Cikgu Fikri said...

hehehhehe..
comel citer ko..
siap mention PDI...
anywya, good luck exam!!!! :)

i'mNOTmasterchef said...

same here!
sgt awkward bila nampak orng pakai baju yg sama ngn kita.,
HAHA

Cik P.A. said...

betoi2...kita jgn igt kite je ada bju cam tu..org lain pun pkai gak:)

Aujinz said...

kah kah kah... aku pun pernah kena.. tapi nasib baik sama sama jantina.. XD

Yousof said...

Kalau jalan berdua mesti orang ingat kauorang couple of the year.. heheheh


Aku pernah kena sekali, dari jauh dah perasan tapi nak elak macam segan.. Bila dah selisih dua² buat cool dan tak perasan, kawan kat sebelah duk gelakkkk. hahah


Kemeja kotak² pun sebenarnya kalau aku nak pakai, 2, 3, 4, 5 kali fikir baru aku pakai..

Detective Fiqa said...

err. relax je. bukan baju tu satu dalam dunia bukan? :P hehehehe

Yousof said...

*Mengunggu cetia pasal tshirt doodle2 project ;D

pazil said...

sebab itu gua selesa berbundle.HAHA.

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

itu da kira jodoh awok tu..eh ada kene mengena ke huhahuha

shada wentz said...

HAHA dysha! nak kata jodoh, bleh tahan juga rupa laki tu. tp apakan daya. sudah berpunya ;p kalau jumpa pn tak cam dah rupa.

shidaR said...

adoiii..mcm mna leh sma lak shada...hehee..meh kak beli baju baru tok shada ^_^

Nora Karim said...

hahahah tapi... normal la tu...