Thursday, September 20

That exact moment




happened to me today -,,-" wuwu





14 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

huhu.. jgn mlu2 ea.. show off je

zila manaf said...

betul3 hehe

shidaR said...

lorhh xde hal kot prob tu hehee ^_^

Crew Fathi said...

Hahaha... Untung la.. Hahaha.. Bak mai sini.. Wa mau godek2 hp baru tu haa...

NLC for GARAGESALE said...

suke ngan vid lelaki seperti aku @ youtube..anak2 i ske tgk..nnnti blh wat lagu kosong plak..

Aujinz said...

Alaaa.. tunjuk jer.. apa ada hal.. koh koh koh

Cik Bib said...

wah...beli handphone baru eh.
tengok sikettttttt. HAHAHA.

Yousof said...

Relaks² semua orang pun rasa macam tu.. Aku seminggu jugak la segan nak keluar fon baru depan kawan².. Kena bahan tu pelengkap rasalah untuk seminggu tu hehe.



Psst: Cada aku suka kau buat style gambar macam tu tapi kan.. Kalau boleh cuba lepas ni guna gambar lelaki/ gambar yang tak tunjukkan aurat ke ok kot? (pendapat aku je) ;)

Cikgu Fikri said...

hahahha..
aku plak lain...
aku bwk jerk kuar fon, dgn yakin, aku cakap,
aku dah beli hp baru..
hahahaaha...
terus terang jerk, daripada kena bahan seminggu...
segan jerk..
ahahaha :)

psssst: very 9gag post kan..huuhh

Nora Karim said...

ala... org tu jeles sebenarnya... hahahha

cimöt said...

betoi laaa tu.. asyik kena hanjing je...stress pon ade...

miZz_nizZ said...

pakai je..hee.=)

Ain Dzaya said...

hahahahahaha..show off suda..buat macma takde pape berlaku..klu org tanya...just smile...huehuehue

sila turun padang beramai ramai untuk mengekalkan ain dalam terampuk ke-30!

nurin said...

same la macam kite.. saya pun dahkan datang rumah makcik.. saya boring main telefon.. saya guna smartphone.. sepupu saya nampak saya guna.. dia pun kan jalan depan saya dia bisik "hmh nurin ni belagak dengan telefon dia :P" saya dengar. masa tu macam nak tumbuk je dia :'(