Saturday, October 6

Nom nom nom ^^"






dulu takot jugak la nak minum. sekarang tidak lagi ♥ HAHA!

16 comments:

NuRul~ said...

Alahai.. Sama la kita. Tapi sedap dikunyah. Nom nom! <3

keri ikhwan said...

haha... bleh plak camtu..

Syakir Rahman said...

hahahaha... bengong..

faten osman said...

Ahaha. sama la. bukan panggil selasih, panggil telur katak :p

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

lagi satu kuih telur katak yg wane pink... tau???

Haris Khairuddin said...

haha..sama la. even sampai skrg masih panggil telur katak lagi. ntah berapa banyak la anak katak yg dah menetas dalam perut ni?? huhu.. ;p

Shahada Fauzi said...

hahahahaha..dulu masa saya kecik2 saya pun fikir itu adalah telur katak! ;p

..nor.. said...

syud, gross gilaaa hang
hehe

Nia Ridzwan said...

sampai sekarang panggil air telur katak. hehehe.

shidaR said...

aiiyoo..jgnla pkir gitu..

Tengku Puteri said...

hah..! dimata sy pun..sy nmpk mcm tuh...hihihihi

The Sharkox said...

shiot sama dengan apa pemikiran aku

Yousof said...

Sama dengan aku hahah. Tapai kalau dah ada depan mata, aku tak tolak, minum sampai ke titisan terakhir. ;D

NadrouL Afidi said...

okeh...nasib baik aku tak da imaginasi mcm tuu sangat... perrrrhhhh kalu tak aku pun tak sentuh daa..hahaah anyway air tuu nmpak sedap sangat...!

EFEO said...

just like me. tapi tetap sukee :)

syakey said...

samaaaaa! tp td la trauma nk minum XD