Monday, September 10

aku memang "excel" dlm kelas!






lecturer ajor MS excel aku sibuk buat ni. i have no idea what im doing -,,-"

apa-apa pun, be happy! ;D

14 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

pergh..memg excel betol

Mime MF said...

hihi creative betol...teringat game susun petak bila tengok ni;p

Unknown said...

bijak2..apsal akak pun tak terpikir buat camni eh..shada, buat doodle utk ahkak bleh?? hehe

cimöt said...

hahahaha..lecturer tengok pon happy..

||alis|| said...

Klu dh seni tu..kat mna2 pon layan jer.. :))

||alis|| said...

Klu dh seni tu..kat mna2 pon layan jer.. :))

ankeljonni said...

yeap... always be happy...

Unknown said...

memang tu pun kegunaan excel. ntok melukis. haha

YouSOF said...

Ringkas tapi cantik dan excel!!


Be happy, no lazy² ;P

Shida Radzuan said...

sesi contengan lah ape lg hehee :)

Unknown said...

ngee hebat arr..tapi saya pun suka sgt excel,dah itu keje ai dulu

Unknown said...

master of doodle ni..kat cni pn bleh wat...:P

Nora Karim said...

dengan excel pun jadi gak... cayalah...! :D

syakirahmn said...

itu lahhh kalau dah kreatif sangat ;D