Monday, September 10

aku memang "excel" dlm kelas!






lecturer ajor MS excel aku sibuk buat ni. i have no idea what im doing -,,-"

apa-apa pun, be happy! ;D

14 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

pergh..memg excel betol

miss fluffy said...

hihi creative betol...teringat game susun petak bila tengok ni;p

lovelywa said...

bijak2..apsal akak pun tak terpikir buat camni eh..shada, buat doodle utk ahkak bleh?? hehe

cimöt said...

hahahaha..lecturer tengok pon happy..

||alis|| said...

Klu dh seni tu..kat mna2 pon layan jer.. :))

||alis|| said...

Klu dh seni tu..kat mna2 pon layan jer.. :))

Uncle Jonni said...

yeap... always be happy...

keri ikhwan said...

memang tu pun kegunaan excel. ntok melukis. haha

Yousof said...

Ringkas tapi cantik dan excel!!


Be happy, no lazy² ;P

shidaR said...

sesi contengan lah ape lg hehee :)

imie fatiema™ said...

ngee hebat arr..tapi saya pun suka sgt excel,dah itu keje ai dulu

Muhammad Hamdi Afandi said...

master of doodle ni..kat cni pn bleh wat...:P

Nora Karim said...

dengan excel pun jadi gak... cayalah...! :D

syakey said...

itu lahhh kalau dah kreatif sangat ;D