Sunday, March 6

Mesin puaka




puaka betul laa mesin bayor parkin tu. kena reject dengan crush pun tak sepedih kena reject dengan mesin ni tau. sapa setuju? :'p

10 comments:

PeRdU cINta said...

Hihihi...betul...bertabahlah...

Hamdi Afandi said...

lama x baca blog comel ni..kipidap..haha

Day Goon said...

Double standard mesin tu.. lagi panjang orang beratur, lagi dia jual mahal xnak terima duit. Tabahlah ye.

ben osman said...

nak pulak time ramai orang tengah beratur dekat belakang TT

Zyra Roxx said...

Untung jugak kalau ada org tawrkn tukar duit. Selalu dpt dengusan tak puas hati je dr belakang.

plain83 said...

mesin nak terima cek bank pun kadang2 berpuaka jugak... huhuh

Ankel Jonni said...

Staff yg dok dlm mesin tu tido.. Cer tendang sikit. Mesti ok.. Kekekeke

cEro said...

Hampir setiap hari aku alami benda ni.
Kemarahan sungguh.
Selalunya aku prepare dlm 4-5 keping duit singgit sebagai spare ganti. Hahahahaha

Zuyyin Hijrah said...

haha setuju! mata2 yg memandang kat belakang tajam2 belaka xD

Nazhatul said...

mujur dia keluarkan duit dengan sopan. kalau mesin kt plaza angsana ni dia muntah kan duit sampai besepah kat lantai terbang melayang2. rasa terhina sungguh cara mesin tu rejek duit kita. huhuhu