Thursday, November 15

NIQMAT!




*ketap!* bunyi dia lebih kurang camtu la. tambah bergema atas tin pulak kan. pehh! ;p sapa ada kutu bak sini aku nak bunuh.wahaha

15 comments:

AimiiiLove said...

Ya ALLAH, dulu saya ada lah kutu. but now takde dah. My kucing ada kutu, awak nak tolong katak ketak tak untuk dorang? luls :P

haryzkhairuddin said...

tak makan terus ke?? selalu kan lepas carik kutu terus masuk mulut?? hoho.. ;P

Unknown said...

x penah try atas tin tp bunyi kutu tu mati kena lenyek kat lntai pun dah suka dengar.haha..

smaug-laska said...

@Anne Nurain

same goes here ^_^

miranadia said...


bunyi memang sedap dengar, tapi kepala dah tak tahan...adoiiii

Fairuz Zainal said...

euwwwwwwwww??

Karisma Izzah said...

cantik lah doodle...camne buat eh? saya pandai doodle kat atas kertas je. huhu...

Arina Shamsul said...

hahahaha..dah takde mende lain ke nak ketap? seriau mama dengan bunyi kutu atas tin tu tau...uwaaaaaaaaaaaaaaa..


hahaha.mama follow sini :)

hazanis said...

muehehe situasi ini berlaku masa kecik2...keke

p/s:follow sini. ^^

shada wentz said...

karisma izzah :) doodle saya biasa ja. guna paint.doodle atas kertas la lagi epic.suka suka! :D

Syat0za Zai said...

ketap ketap ketap ketap! :))

Shida Radzuan said...

hehee..terbaik mmg pernah zaman knak2 dulu..feveret ketipp kutu atas tin milo hahaaa^^

Keri said...

woah.. bunyi tu.. lama tak buat kerja camtu

Izyan Hamizi said...

zaman kecik kecik, semua org pernah rasa kott

Unknown said...

entry kali ni memang epic...... mengimbau kembali kisah-kisah zaman berkutu di atas kepalaku.... huhuhuhu.. ketap..ketap..ketap..ketap....ketap...... grrrrrrrrrr.. bunuh sume kutuuuuuuuuuuuu