Sunday, November 18

9gag teach me this




sebab kalau tak bawak kad matrik pegi kelas kena denda DUIT. oh no no, kita mau jimat. jadi "reminder" ini diwujudkan. wee

14 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

bagus jugak idea ni...

syazmie hamzah said...

buat dalam format .jpeg satu bole? nak gak tmpl kat bilik, nak lukis sndri tgn x berseni (",)

Aujinz said...

sempoiiii... koh koh koh

Syat0za Zai said...

cantik pintu tu punyaa.. ape ek nk pggl..hahaha tombol? O.o macam bukan je =="

Haris Khairuddin said...

cara efektif utk buat reminder.. nice~ ;D

nunnaly said...

waahhh, glad that can actually meet someone that use the word mainstream outside tumblr. wehuu.

-oke, ^ not related to the post. sorry bout that. hehe.
9GAG, the famous meme site, hehe.

*why am i so excited?*

Cikgu Fikri said...

comelnyer lukisan ko!!!!!!!!
nmpak kehalusannya!!!
ya betul tu.. penting kad matrik, nnti kena kompaun... :)

shada wentz said...

zai: haha tombol "like a boss" kan ;p

thanks hangpa suma! ^^"

Phat said...

kreatif betul la

keri ikhwan said...

pergh! smart arr.. nak buat jugaklaa haha

-meeSUPERGIRL- said...

wah kreatipppppppp!!

shidaR said...

hehee..nice :)

cikpjaz said...

kreatif!!!! =)

SLM..please support pjaz dlm contest iphone5 gdjet impian, tlg KLIK g+ yer diside bar sblh kanan atau di entri =) TQ ^^

Nia Ridzwan said...

maksimum rm50 denda kalau kantoi tak pakai - KU disiplin HEP.

ngeh3.