Thursday, June 7

kalau dora wujud





  



 
 




 


HAHA. Bahaya dimana-mana. jagajaga :)

p/s: maaf entry ni ada gambar ngeri kurang keterlaluan. namun masih tidak sesuai untuk tontonan kanak2. hehe

21 comments:

syAzAnA said...

hahahahhaha. comelnyewww!

dora tipuuuuu. :P

NuRul~ said...

Haha! Soo cuteee~ >__<

Rahika Wahidah said...

HAHA. menarik. Kartun selalunya tak relevan tapi kanak-kanak selalu percaya apa yg kartun buat itu betul

Aujinz said...

hahahhaha.. pengaruh Dora yang keterlaluan.. koh koh koh

Wafa Irdina said...

shommel
hee
^^,

Haris Khairuddin said...

x paham... sebab x tengok dora.
kenapa kena jerit benda alah tu 3x??

yaya_flanella said...

hahaha. XD

Cik Penguin_Solehah said...

haha,terbaik lah =)

dayah SnoW Heuka said...

hahah!! cutee!!! >,< sukee sangattt dulu nan cartoon niyh even da besa gedabak hahah :D

miss fluffy said...

mana boots??hehe

shida'R said...

siann..terlalu tpgaruh kalo reality mmg la xkn dia pergi smkin dekat ade la hehee..nice art shada ^_^

Nora Karim said...

hahaha tu la... tu kalau watak dora betul hidup tu...

kalau tgk tv pulak... menjerit2 bagai bebudak ni nengoknya...

shada wentz said...

hehehe ak nak dekat tiap hari hadap katun kat tv, seriously mmg bahaya kalau kartun ni betul2 wujud. nanti ak try sambung dgn jenis kartun laen pula :D

haris khairuddin: sbb memang mcm tu jenis kartun dia. interaksi dgn penonton :)

Nurulee said...

Hehe, comel. Swiper tak layan pun dora cakap =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/studying-is-my-priority.html

Ecah Shafiee said...

hahhaha..yg ni klakau..

cik marikh said...

hahaha! nasib baik tak ada...=p

Ikhwan Reyes said...

lol.terbaik!

Yousof said...

Argh tak comel!!

Yousof said...

Ok itu adalah komen orang yang jeles akan kecomelan entri ni! hahah

Aku nak buat macam ni memang tak dapat, mampu buat sticker jual kat bebudak je.. ;)

SNS said...

haha..super lawak..hahaha ;D
i like SHADA's blog!!! ;D

ed shahir said...

ok i love thisss :)