Tuesday, May 22

I am still grateful :)





ramai cakap diorang tak boleh hidup tanpa pasangan cinta masing-masing, tapi aku tak, aku tak boleh hidup tanpa cermin mata aku :")

plus,cuba bayangkan macam mana nak cari cermin mata kalau nak mencari nya pun kena guna cermin mata? ahh susah.

jadi ayuh kita ambil peluang ni, nyatakan rasa syukur pada pencipta sekurang-kurangnya kita masih punya penglihatan! Alhamdulillah :D

17 comments:

shida'R said...

benarr shada rsa bsyukur juga pda pnciptanya =)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah. saya pun rabun, memang susah kalau tak pakai spek.

cotton candy said...

betul 2..sy pun rasa benda y sama..ssh nk melihat tanpa cermin mata..bila nk cri pun teraba-raba,..p still rasa syukur dpt melihat walaupun dgn cermin mata..hehe

mizzkechique said...

bersyukur.. =)

nur anis said...

sehari entah berapa kali saya cari cermin mata..-___-"

amii afandi said...

SUKA BLOG NI ^^

Aujinz said...

hahahha.. sama lah macam aku, kalau aku tertido atas sofa bangun pagi mesti tak jumpa cermin mat amana terselit..

oleh itu, otak aku yang bergeliga telah menyediakan rancangan..


iya, aku ada 3 cermin mata yang sama power.. koh koh koh.. satu hilang, guna satu lagi untuk mencari yang hilang..

seksa sungguh laa.. koh koh koh

cik panadol said...

haha mcm mane la kan kalo cermin mata shada tu hilang or rosak kn...ke ade bnyk stok lain lg?hehe...

HAk tuL!SAn oLEh -----> miszz woRLd #TQ# said...

yealah bersyukur kpd allah dan yakin segala dugaan dan ujian yang diberi jika terima dengan redha dan sabar kita di per oleh pahala...

hana said...

erm..
betol..
susah r jd rabun ni..
kene bersyukur dgn pe yg de..
=D

Puteri Diyana said...

betul 2 betul..
kalau time mudaa sgt x elok sgt bercinta..kan kan.hee..

setuju dgn ape yg shada ckp nie :D

nice entry

NadrouL Afidi said...

betol..!!! ALHAMDULILLAH...

Neijie Kiut said...

Hehehe..agak laaaa..ramai yg 'pemakai spek' ni..takleh idup tanpa spek..hurmm..nanti banyak2 kan tengok benda ijau..:D

ati shariffuddin said...

dlu x rabun. skrg bila dah rabun. dah fhm dah .. x dpt bayang bila xde spek

keri ikhwan said...

tiap pg time bangun tido mesti menggagau cari cermin mata :)

cik miera said...

betul.. dlu masa x rabun, nk rabun.. bla dh rabun, susah lak.. haish. manusia..

Dysha.Pinkstudio◕‿◕✿ said...

slalu lupa ltak spek kt mana