Sunday, May 20

Malu malu kucin!






kucing yang aku jumpa semuanya macam ni. hidu hidu tapi tak makan. lama lepas tu tengok balik makanan dah hilang. haha.

mungkinkah ini yang dikatakan pepatah "malu-malu kucing"? 

probably yes. ye dak? HAHA! :D

20 comments:

|shuhadaothman|TM said...

love ur doodles shada. hee. comel :)

laskar pelangi said...

Maybe kot..hehehehe

Ezy Chiaki said...

kucing ni nk mkn mnde laen kot.. haha

Rozuan Ismail said...

haha.betol2. kucing skang ni action melebih je depan kita. belakang kita dia sapu jugak

shida'R said...

heheee..dik cam betul jerh hehee ..sigh =.=

keri ikhwan said...

bru td jumpa kucing camtu kat kedai makan..
yg tu alim-alim kucing

Cik Yaya said...

haha taw xpe...pkara yg same kita lalui.. ;p

cik kitty said...

so cute kucing tu :) btw kitty dtg sini :)

♥ p a a n i ♥ said...

shy shy cat eh? hahahha

shada wentz said...

hahaha kte pun malu2 kucin gak. puiii perasan! ;p

ejulz said...

bagi tulang je mane la dia nak.. kucing skang ni dah advance.. nak mkn kepsi.. heheh

Cik Bib said...

i malo-malo sambil tersipo-sipo...ngeuwwww!

cik miera said...

haha..cmni upanya peribahasa ni wujud

cik fara said...

hehe.betulla tu. masa kita bagi, taknak amek. siap tunjuk kat dia lagi mana makanan tu. lepas tu bila buat taktau barulah dia amek.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sebab tu wujud peribahasa ni. hihi

Aujinz said...

Inikah yang dinamakan cinta yer dak.. koh koh koh..
eh...


malu malu kucing... kih kih kih

YOUsoF said...

Mungkin pepatah tu bermula dengan situasi macam yang kau gambarkan ni..

Apepaun kucing tetap comel, tak kira malu ataupun tak tahu malu.. ;D

Puteri Iqa Izyan said...

hari2 buat mcm tu kt kucing belakang rumah. gedik betul. org dh bagi tp duk meow2 lagi. last2 tinggal je.

pastu bile curi2 tgk, elok je duk makan. haishhh

yaya_flanella said...

selalu mmg camtu. hehe

ParkAir said...

Bagi tulang je boring gak kucin tersebut.