Friday, May 18

Pertandingan menyanyi peringkat tandas




pehhh. duduk asrama lagi sengit wey. lawan nyanyi dengan orang sebelah. nasib la aku tak usung ukulele aku masuk mandi juga =..=" HAHA

9 comments:

cik miera said...

haha.. nyanyi dlm tndas la plg best. sebab ada invisible mic

keri ikhwan said...

ok.awal-awal lg tarik diri. tak nak join nnti pecah mangkuk tandas tu

ZWAN SABRI said...

btol tu btol.. sumpah rindu gila zaman dok hostel.. masa dok hostel dulu, pakat dok buat karoke jamban ramai2.. rindu.. huhu

..cik hana.. said...

hahaha...macam best jer buat camtu.. :P

Aujinz said...

owh.. itu biasa.. kami juga beradu suara di bilik termenung.. koh koh koh.. sebab itu semua belajar tak masuk kepala... koh koh koh

Nurul Husna Mohd Hassan said...

semua nak tunjuk bakat masing2. nak nyanyi depan orang malu. hik3

fairuz said...

aku tak duduk asrama. babai..

YOUsoF said...

Aku pun nak tanya soalan yang sama? Sejak bila ek?? ;D


Kalau ukulele jenis kalis air kau balun je bawak mandi sekali Cada. kasi kelu lidah sikit pesaing² kat sebelah.. heheh

shada wentz said...

hahahaha ukulele murah mna kalis air. menempah maut kalau bwk jugak ;DD