Saturday, March 8

Thankful.




flaws tu biasa. semua orang ada.

dan pada orang-orang yang buat lawak pasal flaws kekal yang memang tuhan bagi (esp fizikal) memang tak cool langsung. tu kurang ajar namanya.

hmmm, kalau hangpa tengok video ni mesti tambah lagi kesian. :') #deep



12 comments:

plain83 said...

hehe... oh vid nih, penah tengok dlm 3 taon yg lepas, inspiring, sampai skang buleh ingat lg hahah...

imie fatiema said...

u r rite , terima kekurangan diri bukan bermakna kita lemah, chomel lorr

Akeyla Azmi said...

dia macam kudung :(((
kesian!!!
Alhamdulillah, bersyukur je lah kan? <33

Teena Tna said...

Bersyukur dgn setiap kurniaan yg diberi kepada kita :)

ewanthology said...

rileks la..tiada yang sempurna.

Zyra Roxx said...

bersyukur itu mudah :)

arghhh! geram gila tengok kartun tuuu! simple tp cun!

muhammad azuan said...

omg....dulu pernah tengok video ni...sedih sangat :( dia kejar impian dia biar pon nyawa tergadai :(

Aisyah Az said...

deep =) bersyukur dengan apa yg ada. kurniaan-Nya adalah yg terbaik.

shengy said...

so true

Shida Radzuan said...

shada..heheee masing2 ade kkurgan :)
msh mnonton vdeo tu ^_^

Petak Bunga said...

ketawakan diri sendiri.

Keri Ikhwan said...

kita selalu fokus pd kekurangan kita yg satu dua tu..
padahal ada beribu kelebihan yg lain yg kita abaikan.
manusia.