Monday, March 25

malu.


19 comments:

amy said...

haha

selalu gak jd mcni kt amy :)

laskar pelangi said...

selalu jugak macam ni. kih3 :D

Mime MF said...

haha kes pelupa...selalu berlaku..

the malay male said...

haha biasa terjadi tuu

ati shariffuddin said...

ahaha.. jarang mcm tu. selalunya tertinggal kt tmpt yg dah cari... haha... maluu~

||Sis aLeaSaRa|| said...

hahahaha funny tau!saya teringat kngn dgn arwah atok lelaki.kecoh satu pagi tu mencari spec sbb nk baca paper.rupanya ats kepala dia je alahai....

Rozuan Ismail said...

belom pernah kena lagi

kiba said...

hahaha.
dah dua hari cari spek tak jumpa :/

onie said...

selaluuuuu jadi kat onie gak,bhahahaha..kadang tu siap marah adik ,hahaha...

shada wentz said...

ahahaha, kalau depan org maunya dah jatuh saham ;p

Suspek Utama said...

dulu selalu gak aku macam ni..skang pakai lens..setel satu masalah..haha

IBkartun said...

this is LOL.ahaha

merahitujambu said...

BAHAHAHA...selalu cmtu..lawok

Cik Pena said...

heheh...ingat sy sorang je cenggitu...yeay ada geng hehehe

tenku butang said...

hihihi...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee..

http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

zEri sAfEerA said...

hahaha lagi parah kalo bnda dah ade kat tgn tp masih jugaj bj cari, hehe :D

Aujinz said...

kah kah kah... aku selalu kena... XD

AmyZana said...

Tak pernah jadi mcm ni sebab tak pakai spek XD

Mr. Doctor said...

Kalau raba cari contact lens lg seksa..huhu