Thursday, February 14

Duit Apan



Bila Apan (zafran) dah besaq, dah boleh baca post ni, Apan jangan marah Acu na? na? na? wahaha ;p

Apan baru 2 tahun lebih.

22 comments:

Miera Hassan said...

haha.. senang je nak kenakan

Unknown said...

wakakakakakakakakaka best troll budak!

kiba said...

kekeke apan tertipu..

Unknown said...

uit.. jahatnye. tapi bebudak memang camtu. amik jawapan yang hujung je. dulu selalu gak perdajal budak2 dgn cara ni. hoho~

* mesti Apan ingat dah besar sangat la tu duit seposen. ;P

Unknown said...

hahahhahaa.. kesian kt apan tu.. huhu

Anonymous said...

kah3.... budak2... eh!! tapi bebudak srkg pon dah pandai la... duit pon diorg dah boleh tahu mana lagi besar jumlahnya...

Cik TeN10 said...

Hahahah sian apan kena buli dgn acu

Shida Radzuan said...

adoiiii..lawakk...

shada wentz said...

haha.apan sangat inesen.macam maksu dia.pui ;p

nur emilya said...

Shiaan dia keh keh.
Report kat apan nanti! Weeee.

Mime MF said...

hihi...terkena apan...adeiii

plain83 said...

lol innocentnya apan... apsal dak2 kecik yg aku slalu jumpa smua yg perangai mcm wth? huhuu...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kesian..kesian.. tp budak2 jgn diajar dgn duit nanti botak kepala bapaknya..hohohoh

Unknown said...

heee~ lawak xD best-2 n kreatif entry

-apis- said...

hahaha

Anonymous said...

hahahahaha..
terbaik!

Norazlin Nordin said...

mean ACU. hahaha

shada wentz said...

jangan marah acu.acu dia baek orangnya ;p

YouSOF said...

Apan apan.... Eh silap, acu acu..... ;D

nazrul ali said...

apan insan mulia..

nini said...

hahahaha....kesian apan....tapi tape budak2 taleh pegang duit banyak2...=p

Unknown said...

apan inesen...uwwwwaaaa!! kijam tol acu..ekekekekek