Tuesday, December 4

Berat badan



haha elok ja edaran dia dalam satu sirkular macam tu.
lumrah wanita kot. eh jap, lelaki pun ke? hehe ;O

22 comments:

Miss EFEO said...

betul2. mesti ada je yang tak kena dan tak puas hati. termasuk saya juga. huuu. Perlu bersyukur..Alhamdulillah.

Wan Afzan said...

alamak... tgk 1st picture tu, terasa lak kat diri sendiri.. hahaha

Hajira Razali said...

ini betul! hai saya gemuk sikit. haha

miss fluffy said...

kadang2 yang kurus keding dia kata dia gemok..acane?wuuuu~huhu

Anne Nurain said...

aku underweight tp aku bhgia je.. kehkehkeh..

Aujinz said...

kah kah kah.. dah kenape semua nak buat entri pasal berat badan dua tiga menjak nie... koh koh koh

shada wentz said...

haha musim cuti sekolah kot. semua orang membuncit ;p

HEMY said...

selama ni layan doodle kamu je..ari ni komen..

aku minat gak lukis2 ni..tapi tak terrer mana laa

Cik Bib said...

HAHAHA...comel gilak.
betol tu. sy salah sorang spt di atas. KAHKAH!

nazha anua said...

super ring win:)

Zinedine Zaiddin said...

Semua orang membuncit ke? Hang camne plak shada? :P

Innanie | Ariffin said...

the main point is confident. tapi jangan sampai over confident sudah! syukur dgn pemberian Allah. asalkan sihat Alhamdulillah. tapi jangan menghina pemberian tuhan, kurus gemuk ada sebab dia bagi begitu!

shada wentz said...

aku pun turut sama dlm dilema lemaklemak lah! ;p

hee, ye ye. bersyukur satu. jgn menghina, dua ^^

محمد رازيق said...

haha. kitaran lengkap.

hime s said...

like!

Anonymous said...

salam..boleh kite copy?_?tq!

plain83 said...

LoL super ring! XD

Nur Azila said...

Dibwah normal/.dan selalu ckp cm2

miZz_nizZ said...

tp prmpuan sgt snsitif bial sembang sal isu beratkn.hehe

nickindajungle said...

dilema seorang yang bergelar perempuan macam tu lah...saya pun tidak ketinggalan merasakannya... ^_^

syakey said...

pmpuan. tkde makne nya kalau tak obses dgn berat -,- haha

Ridzwan Mohamed said...

lelaki risaukan perut je kot...